Marketingový mix noviniek, návodov a zaujímavostí, ktoré podľa nás stoja za chvíľu pozornosti. Čo vy na to?
- So správnym nástrojom dokážete urobiť čokoľvek. Náš PPC špecialista nám prezradil, ktoré používa on. Inšpirujte sa.
- Ako efektívne spravovať dlhodobé online kampane a vyhnúť sa tak vysokým cenám v top sezónach? Business Factory spísalo 6 užitočných tipov.
- Zvažujete, že by ste predsa len venovali viac času svojmu firemnému (či osobnému) Instagramu? Nechajte si poradiť od úspešnej slovenskej “Instagramerky”, ako uspieť vo vizuálnom svete.
- Expanzia na zahraničné trhy už nemusí byť ako vstup na neprebádané územia. Na čo si dať pozor na čínskom a ukrajinskom online trhu?
- Pri správe inzercie v Mergade sa oplatí pracovať s regulárnymi výrazmi. Ako na to sa dozviete v tomto návode.
- V záplave e‑mailov a telefonických ponúk je ťažké získať pozornosť potencionálneho zákazníka. Odlište sa od konkurencie a zaujmite ich už v prvých sekundách. Tu je zopár trikov.
- Počuli ste už o “rozšírenej realite” (AR), ktorá v sebe prepája virtuálny a reálny svet? Do 10 rokov by vraj mala nahradiť aj mobilné telefóny. Pozrite sa, ako by to mohlo vyzerať.
- Zaujímavý rozhovor o význame tlačenej reklamy v digitálnej ére. Využívame jej potenciál naplno?
- Natívna reklama na prvý pohľad vyzerá ako obyčajný článok či príspevok, ale jej zmyslom je doručiť reklamné posolstvo cieľovej skupine. Nenápadne. V poslednej dobe sa tento druh reklamy v rámci content marketingu rýchlo rozvíja a získava si obľubu. Koľko to stojí na slovenskom mediálnom trhu sa dozviete v tomto prieskume.
- Viete si predstaviť, že by ste si veci nekupovali, ale požičiavali? Videorozhovor so zakladateľom českého projektu SharyGo, kde si môžete požičať, čo práve potrebujete.
- Súťažilo sa o najkreatívnejšie reklamy. Spomedzi všetkých prihlásených si víťazstvá vybojovali aj slovenské agentúry, ktoré si odnášajú celkovo desať ocenení.
P.S. Verča Brindzová nám prišla prednášať na PPC na stojáka. A my sme si jej návštevu naozaj užili.
26. 02. 2018
Komentáře (0)