Patríte k tým, čo nestíhajú sledovať novinky a správy v priebehu celého týždňa, ale aj napriek tomu chcú byť v obraze? Tak ste tu správne. Čerstvé marketingové novinky:
- V rámci BESTETO univerzity sme vyhodnocovali návštevnosť slovenských aj českých vyhľadávačov tovaru. Na ktoré slovenské porovnávače ľudia chodia najčastejšie a aké zdroje ich tam privádzajú sa dozviete tu. Výsledky z českých “zbožákov” spracovala kolegyňa Nikola, jej článok nájdete tu.
- Veľká štúdia zdrojov tržieb českých e‑shopov za rok 2017 pokračuje! Prinášame vám jej druhý diel, v ktorom sa okrem iného dozviete, že najvyšší konverzný pomer má Heureka a že Facebook vyhráva v priemernej hodnote objednávky.
- Žhavou témou sú ešte stále bitcoiny a investovanie do kryptomeny. Ku mnohým predpovediam a odhadom sa pridal aj Forbes, ktorý zverejnil článok s 12 dôvodmi, prečo by mala hodnota bitcoinu ešte poriadne klesnúť. Prečítajte si ich.
- Poľské Tchibo úspešne zvládlo zautomatizovať prepojenie online a offline sveta na Facebooku. Vďaka tomu dokázalo zmerať dopad svojich online kampaní na offline predaj a následne ho pomocou facebookovej reklamy aj výrazne stimulovať. Zaujalo vás to? Tak sa pozrite na prípadovú štúdiu.
- V minulých marketingových novinkách sme spomínali predajňu budúcnosti v podobe novej pobočky Alzy. Tento týždeň predstavil svoj obchod budúcnosti aj Amazon. Ide o potraviny, kde si nakúpite, čo potrebujete a namiesto platenia iba oscanujete svoj QR kód na telefóne, ktorý je prepojený s Amazon účtom. Fotky a video pre lepšiu predstavu nádjete tu.
- Aplikácia WhatsUp zavádza špeciálne profily určené pre firemné účely. Mali by uľahčovať komunikáciu firiem so zákazníkmi a zlepšovať kvalitu klientského servisu. Podrobnosti uvádza portál Newsfeed.
- Tvorba a distribúcia obsahu, teda tzv. obsahový (content) marketing, si poslednou dobou získava čoraz viac pozornosti a investovaných zdrojov. Prečo? Je to okrem iného dôsledkom toho, že stále viac ľudí používa Adblock a vizuálnu reklamu tak blokuje. Ako robiť content marketing efektívne, aby ste oslovili požadované publikum? Tu je návod.
- Uvažovali ste už nad tým, že by ste predaj na svojom e‑shope pomocou obsahového marketingu podporili? Tak si prečítajte 5 tipov, ako písať články natoľko zaujímavo, aby ste vďaka nim viac predávali.
- Keďže množstvo obsahu na internete pribúda závratnou rýchlosťou, rastie aj množstvo dezinformácií a nezmyslov, ktoré nachádzame na každom kroku. Aplikácie, ktoré by ich pomáhali odhaľovať vyvíjali skupiny programátorov počas hackathonu FakeHacks. Viac sa dočítate tu.
26. 01. 2018
Komentáře (0)