Poďte si na chvíľku oddýchnuť a začítajte sa do noviniek, ktoré nám priniesol marketingový svet vo vianočnom rúchu.
- Detská BESTETO mikulášska párty prebehla v štýle kukuričných chrumiek a fúkačiek. A že deti mali radosť, vidno aj v našom krátkom videu.
- Chcete vedieť, ako vyzerá posolstvo pre eshopy od nášho obchodného riaditeľa? Nájdete ho tu.
- Instagramu sa tento rok výborne darilo. Prečítajte si, čo to znamená pre značky.
- Blíži sa koniec roka a s ním aj všemožné rebríčky. Ani Google nemeškal a vyhlásil rebríček trendov, ktoré Slováci najviac vyhľadávali. Tipnete si, aké boli? Pozrite sa, čo nás najviac zaujímalo.
- Forbes tiež vydal rebríček, ale prezmenu najlepších krajín pre biznis. Ako dopadlo Slovensko?
- Facebook a Google budú pre online marketing v ďalšom roku ešte dôležitejší. Podiel prostriedkov mierených do online reklamy vo svete bude rásť a spolu s ním aj výdavky. O približne 12%. Viac informácií nájdete v tomto článku.
- Príspevky, ktoré žiadajú o lajky, komentáre, zdieľanie či iné tipy reakcií, začne Facebook znevýhodňovať a to u osobných aj firemných stránok. Rozhodol sa tak na základe spätnej väzby od užívateľov. Podrobnosti o pripravovanej zmene priniesol český portál tyinternety.cz.
- Twitter sa nám mení po rukami. Najprv zvýšil počet znakov v tweete na 280 a teraz uľahčuje vytváranie nadväzujúcich tweetov.
- Na záver jedna novinka z českej strany: Heureka.cz oslavuje 10. narodeniny a ako darček si urobila prehľad toho, čo sa v priebehu dekády na nej najviac nakupovalo. Pozrite si zaujímavú infografiku a preneste sa poslednými desiatimi rokmi online nakupovania.
P.S. Jedna fúkačková.
20. 12. 2017
Komentáře (0)