Predstavte si, že sa blíži Valentín a vy máte valentínsku akciu na prstene. Na Black Friday zase chystáte výpredaj elektroniky a pred Vianocami máte 20% zľavy. Ako na to zákazníkov upozorniť? V novom rozhraní Google AdWords to ide jednoducho.
Už nemusíte pre každú akciu vytvárať nové inzeráty, dopĺňať to do popiskov či podstránok inzerátov. Nové rozhranie AdWords totiž prinieslo aj rozšírenie inzerátu o promo. A to nás naozaj baví. Keď má váš e‑shop nejakú akciu, dá sa s ním dobre vizuálne pracovať.
Ako na to?
Rozšírenie o promo vytvoríte na karte Rozšírenie, stanovíte o akú príležitosť sa jedná – na výber máte z 11 príležitostí alebo nevyberte žiadnu konkrétnu. Nastavíte typ propagácie ako zľava v percentách alebo peňažná zľava a pre aké produkty platí. V podrobnostiach propagácie môžete nastaviť podmienky akcie – napríklad pre nákup nad 20 eur alebo s použitím zľavového kódu. Na záver zadáte od kedy do kedy sa bude propagácia zobrazovať.
Obr. 1: Ukážka nastavenia
Pozrite sa na ukážku 3 inzerátov s propagáciou. Aj takto môže vyzerať váš inzerát:
Obr. 2: Inzerát na akciu Späť do školy
Obr. 3: Inzerát na akciu pri príležitosti Dňa otcov
Obr. 4: Vianočný inzerát
Obr. 5: Zoznam všetkých príležitostí, ktoré môžete v Rozšírení o promo použiť
Chyťte teda príležitosť za pačesy a zviditeľnite svoje predajné akcie. Napríklad hneď 17. júna na Deň otcov. Pripomeňte zákazníkom, že oteckovia u vás nakúpia výhodnejšie.
Neviete si poradiť s nastavením? Ozvite sa nám. So správou inzercie aj nastavovaním všetkých typov rozšírení máme bohaté skúsenosti.
Chcete mať prehľad o tom, čo je v BESTETO nové? Prihláste sa na odoberanie nášho newsletteru, radi vám ho pošleme.
Komentáře (0)