Viete, ako sa prihlásiť do Dní dopravy zdarma na Heureke (DDZ)? Na čo je potrebné pamätať a ako sú (ne)výhody akcie? Pozrite sa na to s nami.
Ako sa prihlásim?
DDZ na Heureke začínajú už budúci týždeň. Akcia bude prvýkrát trvať tri dni a to od 13. novembra (štart o 12:00 hod) do 15. novembra (koniec o 23:59 hod).
1. Prihláste sa na Heureku. Rozbaľte ponuku vpravo hore a kliknite na “Správa e‑shopov”.
2. V ľavom stĺpci vyberte “Dni dopravy zdarma”.
3. Vyskočí na vás táto tabuľka, v ktorej musíte zaškrtnúť všetky podmienky. Zároveň zadáte spôsob dopravy zdarma pro váš e‑shop. Účasť potvrdíte a je to hotové.
Zíde sa vedieť
- Keď chcete akciu zviditeľniť, stiahnite si bannery Heureky s logom DDZ a vložte ich na svoj e‑shop. Bannery nájdete na rovnakej stránke, priamo pod registračným formulárom.
- Máte viac e‑shopov a chcete DDZ len na niektorom z nich? Heureka túto možnosť ponúka, stačí si na stránke s registračným formulárom vybrať, ktorý e‑shop do akcie prihlásite.
- Do 13. novembra (9:00 hod) máte čas splniť podmienky, s ktorými ste súhlasili. Potom Heureka e‑shopy kontroluje.
- Logá prihlásených e‑shopov sa zobrazujú na tejto stránke. Môžete si tu vyhľadať, kto sa tohto roku do akcie zapojí.
- Heureka uhradí polovicu nákladov na dopravu u tých objednávok, ktoré zákazníci zadali cez Heureka košík.
- Ak sa e‑shopy do DDZ nezapoja, košík im počas týchto dvoch dní nebude fungovať. Viac informácií nájdete tu.
(Ne)výhody akcie
Ako vidíme v BESTETO hlavné výhody a nevýhody Heureka DDZ?
- Pravdepodobne sa vám zvýši návštevnosť a tržby.
- Tohto roku sa akcia prvýkrát koná 3 dni. Čo je zároveň výhoda aj nevýhoda. Zákazníci majú na nákup dostatok času, návštevnosť by sa mala zvýšiť. Pre vás to ale znamená zaťať zuby a pracovať ešte viac, než v minulých ročníkoch.
- Musíte dotovať dopravu, náklady na ňu len tak nezmiznú.
- Náročnosť celej akcie je vysoká. Vaši skladníci sa najskôr nezastavia a aj ďalší členovia vášho tímu si užijú pekný kolotoč.
Ak ešte stále zvažujete, či sa do akcie zapojiť, skúste sa opýtať kolegov e‑shoperov v niektorých facebookových skupinách na ich skúsenosti. Pozrieť sa môžete aj na infografiku Heureky z minulého roku.
Inzerujete na Heureke a neviete si s niečím poradiť? Ozvite sa nám, mrkneme sa na to.
Komentáře (0)