Buďte v obraze a zistite, čo minulý týždeň priniesol marketingovému svetu.
- V našej BESTETO univerzite sme si posvietili na reklamné možnosti na Heureke. Viete, čo všetko môžete využiť na zviditeľnenie vášho e‑shopu?
- Video si postupne v marketingu získava stále viac pozornosti a jeho význam nepopierateľne stúpa. Odborníci z Asociácie digitálnych marketingových agentúr v dvojdielnom článku radia, aké dlhé by malo byť on-line video a pridávajú zopár svojich cenných rád a skúseností. Prvú časť si môžete prečítať tu a pokračovanie nájdete tu.
- A znovu téma GDPR, o ktorej budeme v najbližších mesiacoch ešte veľa počuť. Podľa odhadov slovenských úradov sa GDPR dotkne vyše pol milióna firiem na Slovensku a vyžiada si zmeny v procesoch a systémoch za vyše 40 miliónov eur, píše portál Stratégie. Už sa na “revolúciu v ochrane dát” pripravujete?
- Unikátnu kampaň so sloganom “Nič nerozplače nácka tak, ako úspešný Róm” spustilo občianske združenie Divé maky. Pomocou humoru sa snaží upozorniť na citlivú spoločenskú problematiku. Páči sa vám ich nápad?
- Zmeň vyhľadávač a pomôž zachrániť dažďové pralesy! S touto novinkou prišiel eco-friendly vyhľadávač s názvom Ecosia, ktorý investuje až 80 % svojho zárobku do Svetového fondu WWF. Zaslúžil sa už o vysadenie 20 miliónov stromov. Viac o tomto projekte sa dozvieš v tomto článku.
- Google Chrome začal natívne blokovať rušivé reklamy. Čo to znamená pre jeho užívateľov?
- Ako sa samovzdelávať a dosahovať pri tom čo najefektívnejšie výsledky zisťoval Jirko Rostecký vo videorozhovore s Davidom Vrbom, riaditeľom vzdelávacej agentúry.
- Životopis je základným nástrojom nášho osobného marketingu. Ako by mal vyzerať, aby zodpovedal aktuálnym požiadavkom v roku 2018?
- Čo sú to “leady” a ako získavať potenciálnych zákazníkov online sa dočítate v ďalšej časti Príručky marketéra od Tyinternety.cz.
- Mergado vyspovedalo Simonu Kijonkovú, zakladateľku Zásielkovne, ktorá okrem iného hovorí o tom, kam sa oplatí s e‑shopom expadnovať.
Chcete mať prehľad o tom, čo je v BESTETO nové? Prihláste sa na odberanie nášho newsletteru, radi vám ho pošleme.
19. 02. 2018
Komentáře (0)