TYP KLIENTA:
Mironet je jedným z najväčších českých predajcov informačných technológií a elektroniky, ktorý na českom trhu pôsobí od roku 1996. V ich sortimente nájdete počítače, telefóny, notebooky a herné konzoly, domácu elektroniku, záhradnú techniku, náradie pre domácich majstrov i hračky.
Tovar si zákazníci môžu vyzdvihnúť aj osobne na jednej z ich 17 kamenných pobočiek.
CIEĽ:
Medzi hlavné ciele patrilo udržanie nákladovosti v rámci únosnosti a zároveň maximalizácia počtu objednávok.
AKO NA TO IŠLO BESTETO:
Najskôr sme začali optimalizáciou biddingových stratégií na všetkých vyhľadávačoch tovaru a editáciou dát v produktových feedoch. Potom sme spárovali všetky produkty.
REFERENCIA:
“S Bestetom spolupracujeme na optimalizácii a pravidelnej správe inzercie na vyhľadávačoch tovaru. Výsledkom je rast tržieb v desiatkach percent. ”
Filip Dvořák, PPC špecialista Mironet.cz
NÁSTROJE, KTORÉ NÁM POMOHLI S PRÁCOU
Pri automatickej optimalizácii vyššie CPC využívame Bidding Fox a Bidding Fox Elements.
Feedy upravujeme pomocou editora produktových dát Mergado.
Komentáře (0)