Návody
Na začiatku spolupráce je hlavnou úlohou mať všetko dobre nastavené, založiť potrebné účty a potom všetko funguje na jednotku.
Aby sme vám aj sebe tento štart uľahčili, dali som dokopy tieto návody. Keď budete postupovať podľa nich, ušetríte si veľa času. :)
Budeme sa snažiť, aby texty boli aktuálne, ale keby ste náhodou narazili na nejakú nepresnosť, napište nám a opravíme ju.
- Business Manager: založenie, pridanie platobných údajov
- Business Manager: priradenie prístupu a role
- Návod: Zabezpečenie účtu
- Návod: Ako kontaktovať podporu na Facebooku
Poz .: Netýka sa PPC reklamy, jedná sa o správu profilu z pohľadu tvorby obsahu
- Kompletná správa: pridelenie prístupu k firemnému profilu
- Založenie Google Ads účtu
- Pridelenie prístupu do Google Ads účtu
- Pridelenie prístupu do Skliku
- Založenie účtu v Google Merchant Center
- Pridelenie prístupu do Google Merchant Center
- Pridelenie prístupu do Google Analytics
- Založenie účtu v Google Analytics
- Pridelenie prístupu k účtu Google Tag Manager
- Zdieľanie prístupu do Google Search Console
- Pridelenie prístupu k účtu Firmy.cz a Google My Business
- Heureka, Zboží.cz, Favi, GLAMI, Biano
- Shoptet: Pridelenie prístupu do administrácie e‑shopu
- ESHOP-RÝCHLO: Pridelenie prístupu do administrácie e‑shopu
- Pridelenie prístupu ku XML feedu
- Založenie účtu a pridelenie prístupov do Microsoft Ads (Bing Ads)