Čo vieme nastaviť
Meracie kódy:
-
Google Analytics
Keďže ide o nástroj, v ktorom vyhodnocujeme inzerciu, potrebujeme poznať, koľko návštev, objednávok i tržieb prišlo z konkrétnych zdrojov. K tomu nám pomáhajú kódy merania návštevnosti a merania konverzií. Pomôžeme vám aj s nasadením kódu pre Google Analytics 4.
-
Google Ads a Sklik
Ak chceme vidieť objednávky s ich hodnotami priamo v administrácii Google Ads (bez importovania transakcií z Google Analytics) a Skliku, je potreba nasadiť kód merania konverzií. Pre správne zacielenie dynamického remarketingu/retargeting nasadzujeme aj tento kód s potrebnými parametrami.
-
Heureka
Pre optimalizáciu inzercie na Heurece implementujeme meranie konverzií. Potrebujeme totiž poznať nielen útratu na jednotlivých položkách, ale aj počet objednávok.
-
Biano a Glami pixel
Ak chceme používateľom prispôsobiť zobrazovanie produktov na Biano aj Glami na základe ich preferencií (obľúbených obchodov, značiek, farieb, cien a pod.), pomáha nám k tomu Biano a Glam pixel.
-
Criteo
Pokiaľ máte Shoptet a chcete používať Criteo, vieme nasadiť kód pre dynamický remarketing aj so všetkými potrebnými udalosťami.
Udalosti:
-
Kliknutie
Zaujíma vás, koľko ľudí kliklo na banner, ďalšie elementy webu, prípadne chcete sledovať akákoľvek ďalšie kliknutia na vašom e‑shope? Vytvoríme vám v GTM udalosti, ktoré prehľadne uvidíte v Google Analytics.
-
Scrollovanie
Dreli ste sa s napísaním článku a chcete zistiť, koľko ľudí ho prečítalo aspoň do polovice, najlepšie až do konca? S tým vám vieme pomôcť.
-
Odoslanie formulára
Chcete prehľadne vidieť počet odoslaných formulárov aj s rozlíšením, o aké formuláre sa jedná? Opäť vám v GTM vytvoríme udalosti, ktoré uvidíte v Google Analytics.