Ako pomáhame
- Zostavujeme marketingové plány.
- Spoločne s klientmi stanovujeme ciele, ktoré chcú s našou spoluprácou dosiahnuť. A tých sa držíme.
- Dávame tipy, ako inzerciu aj samotný e‑shop ďalej rozvíjať.
- Pravidelné s klientmi konzultujeme (online i osobne).
- Klientom zasielame prehľadné reporty na mesačnej báze s výsledkami našej práce, v ktorých nič neskrývame.
- Pravidelne optimalizujeme dohodnuté inzertné účty, zapracovávame novinky.
Prehľad služieb
Nástroje, ktoré používame
-
Google Analytics
Nástroj, podľa ktorého vyhodnocujeme, či naša práca spĺňa dohodnuté ciele klienta. Účty vždy na začiatku spolupráce kontrolujeme a vykonávame základné nastavenie, importujeme do účtov náklady nami spravovaných inzertných systémov a vykonávame potrebné analýzy.
-
Google Merchant Centre
Vykonávame základné nastavenie, kontrolujeme diagnostiku chybových hlášok o zamietnutých položkách a s klientmi komunikujeme s cieľom chybové hlášky odstrániť.
-
Google Data Studio
V tomto nástroji vytvárame prehľadné reporty z dát z Google Analytics. V nich sú zahrnuté aj náklady na jednotlivé inzertné systémy. Na jednom mieste klienti na prvý pohľad vidia, či sa inzercii darí alebo nie.
-
Google Tag Manager
S jeho pomocou nasadzujeme meracie kódy a udalosti, ktoré chcú klienti sledovať. Pomáhame so samotným nasadením nástroja a vykonávame taktiež revíziu už zabehnutých účtov.
-
Google Search Console
Pomáhame so základným nastavením a overením webových stránok. Nástroj nám ďalej pomáha zistiť, ako si e‑shop vedie v neplatenom vyhľadávania.
-
A je toho oveľa viac..
Ďalšie nástroje, s ktorými pracujeme, sú uvedené pri našich jednotlivých službách.