Niekedy zákazníka sami rozptyľujete a odvádzate od nákupu. Inokedy nemeriate, čo by ste merať mali. Tak či tak, v oboch prípadoch sa pripravujete o peniaze.
Viete, v akom stave je vaša inzercia na Heureke? A využívate jej potenciál naplno? Ak si nie ste istí odpoveďami na tieto otázky, nezúfajte. Máme pre vás jedinečnú ponuku: skontrolujeme stav vašej inzercie na Heureke, a navyše vám dáme aj návod na to, ako ju zlepšiť. Zdarma.
V prvom článku minisérie “Ako pripraviť e‑shop na Vianoce” sme písali o tom, čomu sa venovať, aby e‑shop získal čo najviac objednávok z prirodzeného vyhľadávania na Google. Teraz sa poďme spolu pozrieť na to, ako nachystať PPC kampane na vianočnú sezónu.
Stáva sa, že návštevníci vášho e‑shopu občas nedokončia objednávku na prvý pokus. Vložia tovar do košíka a potom odídu. Čo s týmito nákupnými “utečencami”? Priveďte ich naspäť.