Reklamy vo výsledkoch vyhľadávania Google aj v obsahovej sieti sa zobrazujú vďaka technickému riešeniu Google AdWords. Robustná technologická platforma pre cielenie a distribúciu reklamy na internete je kľúčovým produktom Google. Umožňuje totiž monetizovať (prevádzať na peniaze) mnoho služieb Google, od fulltextového vyhľadávania až po video na YouTube.com. Reklamná sieť Google AdWords býva z pohľadu partnerských webov dodávajúcich reklamný priestor označovaná ako Google AdSense a na Slovensku nemá veľa konkurentov. V Česku funguje napríklad Sklik či Etarget.
Keď som pred pár týždňami v skorých ranných hodinách vyrážal na školenie z dielne Asociace pro elektronickou komerci (APEK) do Prahy, nemal som veľké očakávania
Predstavte si, že sa blíži Valentín a vy máte valentínsku akciu na prstene. Na Black Friday zase chystáte výpredaj elektroniky a pred Vianocami máte 20% zľavy.
V prvom článku minisérie “Ako pripraviť e‑shop na Vianoce” sme písali o tom, čomu sa venovať, aby e‑shop získal čo najviac objednávok z prirodzeného vyhľadávania na Google. Teraz sa poďme spolu pozrieť na to, ako nachystať PPC kampane na vianočnú sezónu.